Początek współpracy:

listopad 2010

Założenie firmy

Na bazie doświadczeń z poprzedniej działalności spoza branży, w 2010 roku powstaje mała, lokalna działalność związana z branżą internetową, która da początek obecnej działalności agencyjnej.

Początek współpracy:

wrzesień 2012

Powstanie marki "Grupa AF"

Firma dotąd prowadzona pod szyldem AF Design, zyskała nową odsłonę - marka Grupa AF stała się przewodnim wizerunkiem firmy po dziś. Nowy brand to nowe wyzwania - nieustanny rozwój technologii oraz edukacja przedsiębiorców w zakresie możliwości wykorzystania Internetu do celów biznesowych. Dwa powyższe stały się głównymi celami firmy.

Początek współpracy:

styczeń 2013

Rozwój zatrudnienia

Od początku tego roku rozpoczął się proces szybkiego rozwoju wraz z zatrudnianiem nowych pracowników. Nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby nie fakt realizowania misji Grupy AF, którą jest promocja wizerunku osób z niepełnosprawnością jako ludzi zdolnych do pracy i konkurencji na otwartym rynku. Obecnie większość pracowników i sam założyciel agencji to osoby z niepełnosprawnością.

Początek współpracy:

maj 2014

Powstanie oferty MŚP

W tym czasie wyklarowała się oferta detaliczna, poprzez którą agencja zaczęła oferować już nie tylko usługi indywidualne, ale również rozwiązania szablonowe dla małych przedsiębiorstw.

  1. oferta WWWizytówka

    Adresowana do małych działalności, które potrzebują pokazania pokrótce swojej oferty i eksponowania danych kontaktowych. Wszystko w nowoczesnym wydaniu

  2. oferta Dedykowana WWW

    Kilkanaście szablonów, spośród których Klient może wybrać wzór swojej strony. Strona następnie jest dostosowywane w określonym zakresie do potrzeb konkretnej firmy.

Początek współpracy:

grudzień 2014

Powstanie oferty MŚP

Praca w agencji została podzielona na dwa działy (Dział Obsługi Klienta oraz Dział Kreacji i Realizacji), co usprawniło i przyspieszyło realizacje projektów stron WWW.